گزارش تصویری بازدید قاسم یکله و دکتر پورابراهیمی از بازار نخل

توسط نریمان جعفری
1 سال پیش
+
در این مطلب می‌خوانید:

قاسم یکله، معاون محترم ارتباطات و پیگیری حوزه‌ی ریاست مجلس شورای اسلامی به همراهی دکتر پورابراهیمی، نماینده‌ی محترم مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و سردار چناریان، عضو محترم شورای اسلامی شهر کرمان از دفتر مرکزی بازار نخل بازدید کردند. در این بازدید، یکله و دکتر پورابراهیمی ضمن آشنایی بیشتر با بازار اجتماعی […]

قاسم یکله، معاون محترم ارتباطات و پیگیری حوزه‌ی ریاست مجلس شورای اسلامی به همراهی دکتر پورابراهیمی، نماینده‌ی محترم مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و سردار چناریان، عضو محترم شورای اسلامی شهر کرمان از دفتر مرکزی بازار نخل بازدید کردند.

در این بازدید، یکله و دکتر پورابراهیمی ضمن آشنایی بیشتر با بازار اجتماعی نخل، از فعالیت چنین مجموعه‌ای در استان کرمان ابراز خرسندی کردند.

دکتر پورابراهیمی همچنین با اشاره به شعار «سال تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» خواستار توجه بیشتر مسئولان به مجموعه‌های دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نظیر بازار نخل شد.

گفتنی است بازار اجتماعی نخل، که از آن به‌عنوان تنها بازار آنلاین کرمان یاد می‌شود، پذیرای کسب‌وکارهای خرد و مختلف از سراسر ایران است.

صاحبان کسب و کارها می‌توانند با مراجعه به سایت بازار نخل به آدرس Nakhll.Com فروشگاه خود را تحت عنوان حجره ثبت نموده و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، از این بستر جهت فروش اینترنتی کالاهای خود به سراسر ایران استفاده نمایند.

در ادامه، تصاویری از نشست صمیمی محمدرضا بنازاده ماهانی، مدیرعامل بازار اجتماعی نخل با قاسم یکله، دکتر پورابراهیمی، سردار چناریان و هیأت همراه را مشاهده نمایید:

نشست صمیمی دکتر پورابراهیمی و سردار چناریان با مدیرعامل بازار نخل

نشست صمیمی قاسم یکله، دکتر پورابراهیمی و سردار چناریان با مدیرعامل بازار نخل

دکتر پورابراهیمی در بازار نخل

محمد بنازاده، مدیرعامل بازار نخل

دکتر پورابراهیمی در بازار نخل

دکتر پورابراهیمی در بازار نخل

محمدرضا بنازاده ماهانی

دکتر پورابراهیمی در بازار نخل

دکتر پورابراهیمی در بازار نخل

نشست صمیمی با عوامل بازار نخل

دکتر پورابراهیمی در بازار نخل

سردار چناریان در بازار نخل

دکتر پورابراهیمی در بازار نخل

قاسم یکله در بازار نخل

حضور دکتر پورابراهیمی در دفتر بازار نخل

حضور دکتر پورابراهیمی در دفتر بازار نخل

انتهای پیام /

طرح سکه

بازار نخل در روزهای اخیر با هدف کسب درآمد برای افراد مختلف، طرحی تحت عنوان سکه راه‌اندازی کرده است. در این طرح، شما بدون نیاز به هیچ‌گونه سرمایه‌ای و تنها از طریق گوشی موبایل و یا رایانه‌تان می‌توانید به درآمد میلیونی در ماه برسید.

برای مشارکت در طرح سکه، حتی نیاز به مهارت خاصی هم ندارید. شما تنها با دریافت یک لینک اختصاصی و اشتراک‌گذاری آن با مخاطبان خود در شبکه‌های مختلف اجتماعی می‌توانید از طریق جذب بازدیدکننده، سکه به‌دست آورید.

جهت اطلاع از جزییات بیشتر و شرکت در طرح سکه، اینجا را لمس(کلیک) کنید.

برچسب‌ها:
دکتر پورابراهیمی در بازار نخل
سردار چناریان در بازار نخل
نشست صمیمی در بازار نخل
شما چه دیدگاهی دارید؟ آن‌را برای ما بنویسید
توجه: نشانی پست الکترونیک شما برای دیگران نمایش داده نمی شود. / بخش‌های مورد نیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.