پنجمین صبحانه کسب وکار مدرسه نخلستان

توسط امید ترک زاده ماهانی
5 ماه پیش
+
در این مطلب می‌خوانید:

پنجمین صبحانه کسب و کاری مدرسه نخلستان برگزار شد . مدرسه کسب و کار نخلستان با هدف پیشرفت در یک مسیر سازنده برای تمامی کسب و کارها پنجمین صبحانه کسب و کار را با اهداف زیر طراحی و پیاده سازی کرد : 1- شبکه سازی 2-هم افزایی برای رشد 3-حل مسائل کسب و کاری با […]

پنجمین صبحانه کسب و کاری مدرسه نخلستان برگزار شد .

مدرسه کسب و کار نخلستان با هدف پیشرفت در یک مسیر سازنده برای تمامی کسب و کارها پنجمین صبحانه کسب و کار را با اهداف زیر طراحی و پیاده سازی کرد :

1- شبکه سازی

2-هم افزایی برای رشد

3-حل مسائل کسب و کاری با کمک همدیگر

4-توان افزایی و سازمند و توانمند سازی

پنجمین صبحانه کسب و کار نخلستان با حضور جناب آقای دکتر حسن زاده معاونت اقتصادی استانداری کرمان در تاریخ دوم آذر ماه ساعت 7:30 صبح روز پنجشنبه برگزار شد.

تمامی شرکت کنندگان این صبحانه ساعت 7:30 صبح در تالار پذیرایی ساحل ،حضور پیدا کردند از ساعت 7:30 الی 8 زمان صبحانه هر فرد بود که برای دوستان تدارک دیده شده بود .

بعد از صرف صبحانه ساعت 8 در سالن سخنرانی حاضر شدند ، در آنجا سوالاتی که از جناب آقای دکتر حسن زاده داشتند یا پیشنهاداتی که داشتند ، روی فرمی که به هر فرد داده شده بود یادداشت می کردند

یادداشت های دوستان توسط مجری برنامه جناب آقای حجت الله چناریان بیان می شد و اگر مشکلاتی که دوستان داشتند در راستای استانداری قابل باجرا شدن می بود راهنمایی های لازم توسط جناب آقای حسن زاده بیان می شد و پیگیری دوستان در ارتباط با این مسئله انجام می شد .

از سمت دیگر مجدد هر کس طی این صبحانه سوال عمومی داشت سوال خود را بیان می کرد و مجدد جناب حسن زاده به ایشان پاسخ می داند

از سمت دیگر حامی این صبحانه شرکت فناوری های مدرن صدرا بوده است ، یکی از شرکت های پیشرو در تولید چراغ های روشنایی و LED و هوشمند که در کرمان در اکثر مکان ها چراغ های تولیدی این شرکت کار گذاشته شده است .

جناب آقای سید مهدی حسینی به عنوان یکی از مدیران این مجموعه تمامی روند شرکت و محصولات شرکت را پرزنت کردند و در مورد شروع و نحوه روندشرکت خود توضیحات کامل را بیان کردند .

تعدادی از عکس های صبحانه را در ادامه با هم مشاهده می کنیم .

در ادامه اهداف کلی صبحانه به تمامی حضار ارائه گردید که هر آن کس مجدد مایل به شرکت در صبحانه کسب و کاری بود ،در مورد روند و اهداف نخل و نخلستان اطلاعات کامل را داشته باشد . متن اهداف صبحانه به شرح زیر بود :

ما فقط 4 ماه دیگر تا پایان سال 1402 داریم باید به فکر یک مسیر سازنده و رو به جلو برای کسب و کارمان باشیم.

هر کدام از ما در چند سال اخیر بخشی از تمرکزمان را به رقابت و برتری‌جویی نسبت به دیگران پرداخته ‌ایم، حال چه رقابت سالم و چه خدایی نکرده رقابت ناسالم.

ریشه و اساس هرگونه رقابت حس کمال‌خواهی و برتری‌جویی است و اگر این رقابت در مسیر صحیح شکل گیرد، باعث پیشرفت و خلاقیت می‌شود. پس برای این امر باید بدانیم که رقیب ما قبل از اینکه رقیب ما باشد رفیق ماست ، آری باید برای رشد ، رقبا را آنالیز کرد تا بتوانیم سهمی از بازار را داشته باشیم، اما باید به رقیب خود احترام گذاشت و همیشه کمک کنیم که اون هم رشد کند.

یاد حاجی بازارهای قدیم بخیر که کنار دخل خودشان به فکر دخل همچراغ‌شان هم بودند، گل‌ریزان داشتند برای احیای یک کسب و کار، از اعتماد و اعتبار خود استفاده می‌کردند برای حل مسئله‌ی رقیب و رفیق خودشان.

حال ما برای اهداف ذیل، صبحانه کسب و کاری را طراحی و پیاده‌سازی کردیم:

1-شبکه سازی برای تقویت کسب و کارهای اصیل

2-هم‌افزایی برای رشد

3-حل مسائل کسب و کاری با کمک همدیگر

4-توان افزایی و توانمندسازی در قالب‌های:

تجربه نگاری

آموزش

کوچینگ و منتورینگ

سفرهای کسب وکاری به مجموعه‌های قدرتمند و موفق کشور پس بیاییم این چند ماه باقی‌مانده تا پایان سال برای رشد همدیگر در کنار هم باشیم وهمچنین با مشارکت جمعی برای سال بعد برنامه ای بهتر از امسال داشته باشیم.

برچسب‌ها:
با هم رشد کنیم
بازار اجتماعی نخل
بازار نخل
حسن زاده
حسن زاده معاون اقتصادی کرمان
حسنزاده معاون
صبحانه کسب و کار
فروش اینترنتی
کسب و کار کوچک
مجله نخل
معان اقتصادی استاندار
معاون استانداری کرمان
معاون اقتصادی کرمان حسن زاده
شما چه دیدگاهی دارید؟ آن‌را برای ما بنویسید
توجه: نشانی پست الکترونیک شما برای دیگران نمایش داده نمی شود. / بخش‌های مورد نیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.