مزایای فروش در بازار اجتماعی نخل

توسط مصطفوی
2 سال پیش
+
در این مطلب می‌خوانید:

حجره رایگان برای فروش در بازار اجتماعی نخل حجره فضایی است که بازار اجتماعی نخل برای فروش محصولات و به صورت رایگان در اختیار فروشندگان می‌گذارد. شما می‌توانید عکس و محتوای مناسبی برای محصولات در حجره قرار دهید و به همین راحتی فروش اینترنتی داشته باشید. رشد کسب و کار نخل، تنها یک بستر فروش […]

حجره رایگان برای فروش در بازار اجتماعی نخل

حجره فضایی است که بازار اجتماعی نخل برای فروش محصولات و به صورت رایگان در اختیار فروشندگان می‌گذارد. شما می‌توانید عکس و محتوای مناسبی برای محصولات در حجره قرار دهید و به همین راحتی فروش اینترنتی داشته باشید.

رشد کسب و کار

نخل، تنها یک بستر فروش اینترنتی نیست؛ نخل مکانی برای رشد کسب‌وکارهای اصیل و زندگی‌پذیر است. دقیقا به همین خاطر است که دوره‌های آموزشی برای حجره‌داران نخل برگزار می‌شود و در طول مسیر رشد نیز آموزش‌های مختلفی در قالب وبلاگ و همچنین جلسات مشترک صورت می‌پذیرد. توان‌افزایی کسب‌وکارها به اینجا ختم نمی‌شود و همکاری و هم‌افزایی در قالب فعالیت‌هایی مثل برندسازی مشترک (Co-Brand)، بازاریابی و تبلیغات مشترک از کسب‌وکارهای مختلف می‌تواند در فروش تاثیرگذار باشد.

پشتیبانی 24 ساعته

قطعا راه‌اندازی پشتیبانی برای فروش اینترنتی ضروری است، پشتیبانی بازار اجتماعی نخل در کل مدت روز در خدمت فروشندگان است و فرآیند‌های خرید و ارسال کالا را کنترل می‌کند. این مسئله به آن‌ها کمک می‌کند تا نظر مشتریان در خصوص بسته‌بندی، کیفیت محصول و نحوه ارسال را بدانید. حجره‌ها و فروشگاه‌های برتر از نگاه مشتریان در پایان هر ماه مشخص و در صفحه اول سایت نیز به نمایش در می‌آیند.

فروش سراسر کشور

بستر فروش اینترنتی (Market Place) تمامی مجوزهای قانونی مثل نماد تجارت الکترونیک را فراهم می‌آورد که شما بتوانید بدون محدودیت‌های مکانی و زمانی بفروشید. باید توجه کرد، جدا از اینکه شبکه‌های اجتماعی قطعا امنیت و اعتبار یک سایت را ندارند، خیلی از خریداران از طریق جستجوی مرورگرها خرید خود را انتخاب می‌کنند که در حجره‌های نخل در صورتی که محتوای خوبی برای محصول آماده شود، این هدف محقق می‌شود.

تسویه با فروشنده تا 72 ساعت

فروشندگان محصولات خود را به همراه محتوای مناسب در صفحه‌‌ی خود بارگذاری می‌کنند و بازدیدکنندگان پس از اطمینان در تصمیم‌گیری، خرید را تکمیل می‌کنند. پس از اینکه یک تراکنش در نخل اتفاق می‌افتد، به فروشنده یک پیام مبنی بر آماده‌سازی و ارسال کالا پیامک می‌شود. وجه واریزی نیز مطابق قانون تجارت الکترونیک پس از 24 ساعت به حساب بازار اجتماعی نخل واریز خواهد شد. پس از اینکه محصول مطابق شرایط و ضوابط ارسال گردید و به دست مشتری رسید، بخش پشتیبانی با مشتری تماس می‌گیرد و از مطابقت محصول با محتوای بارگذاری شده در سایت اطمینان پیدا می‌کند. در صورت تایید پشتیبانی نخل، وجه واریزی مشتری به حساب فروشنده واریز می‌گردد که کل این فرآیند کمتر از 72 ساعت به طول می‌انجامد. البته تسویه حساب 72 ساعته یک پیش‌نیاز نیز دارد و آن این که بین صاحب فروشگاه اینترنتی و ‌نخل یک قرارداد تعهد ارسال منعقد شده باشد.

فروشگاه اختصاصی

در نخل می‌توانید حجره خود را ارتقاء دهید و یک فروشگاه اینترنتی اختصاصی داشته باشید. فروشگاه‌ها علاوه بر داشتن یک صفحه اختصاصی، دارای امکانات بیشتری از جمله کامپوننت‌های طراحی صفحه، داده‌های آنالیز بازدید، تبلیغات اشتراکی و … است.

برچسب‌ها:
با هم رشد کنیم
بازار اجتماعی نخل
بازار نخل
بستر فروش اینترنتی
توان افزایی
فروش اینترنتی
هم‌افزایی
شما چه دیدگاهی دارید؟ آن‌را برای ما بنویسید
توجه: نشانی پست الکترونیک شما برای دیگران نمایش داده نمی شود. / بخش‌های مورد نیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.