بازدید بازرس کل استان کرمان از بازار اجتماعی نخل

توسط نریمان جعفری
1 سال پیش
+
در این مطلب می‌خوانید:

آبیار، بازرس کل استان کرمان در این بازدید، فعالیت‌ بازار اجتماعی نخل را بسیار ارزشمند حرکتی در راستای توسعه‌ی کسب و کارها عنوان کرد.

بازرس کل استان کرمان و  هیئت همراه از بازار اجتماعی نخل بازدید و مسائل و مشکلات این مجموعه‌ی دانش‌بنیان را از نزدیک بررسی کردند.

احمد آبیار به همراه آقایان حمزه‌ای، معاون؛ تویسرکانی راوری، سربازرس اقتصادی و ساعدی، سربازرس فرهنگی اداره کل بازرسی کرمان؛ دوشنبه مورخ 8 اسفند 1401 از شرکت نوید تیمچه تجارت که تحت عنوان بازار اجتماعی نخل در حوزه‌ی دانش‌بنیان فعالیت می‌کند، بازدید کرده و در جریان فعالیت‌های این مجموعه در راستای توسعه‌ی کسب و کارها قرار گرفتند.

آبیار ضمن گفت‌وگو با محمدرضا بنازاده، مدیرعامل؛ حجت‌الله چناریان، نایب رییس هیئت مدیره؛ مدیران و کارمندان این شرکت دانش‌بنیان، از واحدهای اداری، فنی، محتوا، پشتیبانی و لجستیک آن نیز بازدید کرد و با شیوه‌ی فعالیت، دستاوردها، میزان توسعه و… این بازار آنلاین آشنا شد.

در این بازدید، بازرس کل استان کرمان فعالیت‌ بازار اجتماعی نخل را بسیار ارزشمند، قابل توجه و حرکتی در راستای توسعه‌ی کسب و کارها عنوان کرد. تویسرکانی راوری، سربازرس اقتصادی نیز با ابراز خرسندی از حضور این مجموعه در کرمان، آینده را از آن پلتفرم‌های استارت‌آپی دانست.

چناریان، نایب رئیس هیئت مدیره نیز گزارشی از عملکرد مجموعه و چشم‌انداز آن در 5 سال آینده ارائه داد.

شایان ذکر است بازار اجتماعی نخل در آذرماه امسال به‌عنوان کسب و کار موفق و خلاق کشور معرفی شد. این بازار، بستری مناسب برای کسب و کارهایی است که به‌دنبال رشد هستند و می‌خواهند سود حاصل از فروش اینترنتی را از آن خود نمایند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها:
آبیار مدیرکل بازرسی
بازار آنلاین کرمان
بازار کرمان
بازار نخل
بازرس استان کرمان
شما چه دیدگاهی دارید؟ آن‌را برای ما بنویسید
توجه: نشانی پست الکترونیک شما برای دیگران نمایش داده نمی شود. / بخش‌های مورد نیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.