دیدار مدیران بازار نخل با رئیس انجمن صنایع دستی استان کرمان

توسط زهرا اکیما
1 سال پیش
+
در این مطلب می‌خوانید:

دیدار صمیمانه مدیران مجموعه بازار اجتماعی نخل با حضور مهمان ویژه جناب آقای «محمدعلی کاشی تراش»، رییس انجمن صنایع دستی استان کرمان، روز دوشنبه ۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ در دفتر  مدیرعامل مجموعه نخل برگزار شد. در این دیدار، گفتگوهایی حول محور فعالیت‌های مجموعه نخل در سال‌های گذشته و دغدغه توان‌افزایی کسب و کارهای استان کرمان مطرح […]

دیدار صمیمانه مدیران مجموعه بازار اجتماعی نخل با حضور مهمان ویژه جناب آقای «محمدعلی کاشی تراش»، رییس انجمن صنایع دستی استان کرمان، روز دوشنبه ۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ در دفتر  مدیرعامل مجموعه نخل برگزار شد.

در این دیدار، گفتگوهایی حول محور فعالیت‌های مجموعه نخل در سال‌های گذشته و دغدغه توان‌افزایی کسب و کارهای استان کرمان مطرح شد.

توانایی مجموعه نخل در زمینه رشد و تعالی فعالین حوزه‌هایی مانند صنایع دستی نیز از دیگر مباحثی بود که در این دیدار مورد گفتگو قرار گرفت و جناب «کاشی تراش» نیز از بحران‌های حال حاضر این حوزه،‌ نیازهای فعالین آن و دغدغه‌هایی که در زمینه‌ی مهارت‌آموزی و ارائه خدمات آموزشی صنایع دستی وجود دارند را با مدیران بازار اجتماعی نخل،‌ درمیان گذاشتند.

مدیران میانی مجموعه نخل نیز از فعالیت‌های اعضای تیم‌شان در راستای ارتباط با کسب و کارها و روند آگاه‌سازی افراد در جهت رشد و پیشرفت کارشان نیز توضیحاتی در این جلسه ارائه دادند.

در پایان این دیدار، تفاهم‌نامه‌ای با موضوع همکاری بین انجمن صنایع دستی استان کرمان و بازار اجتماعی نخل در راستای رشد و توان‌افزایی کسب و کارهای حوزه صنایع دستی استان امضا و ثبت گردید.

مدیران مجموعه نخل در دیدار با رئیس انجمن صنایع دستی استان کرمان
جناب آقای محمدعلی کاشی‌تراش در دیدار با مدیران مجموعه نخل
دیدار رئیس انجمن صنایع دستی استان کرمان با مدیران مجموعه نخل
جناب آقای کاشی تراش در دیدار با مدیران مجموعه نخل
برچسب‌ها:
شما چه دیدگاهی دارید؟ آن‌را برای ما بنویسید
توجه: نشانی پست الکترونیک شما برای دیگران نمایش داده نمی شود. / بخش‌های مورد نیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.