سوالات پرتکرار از نخل و پاسخ به آنها

توسط مصطفوی
2 سال پیش
+
در این مطلب می‌خوانید:

جواب دهی به سوالات پرتکرار از نخل: در این مقاله با هم سوالات پرتکرار نخل را بررسی می‌کنیم و به آنها پاسخ می‌دهیم. – چه کسی می‌تواند در نخل حجره‌دار شود؟                 صاحبان همه‌ی کسب و کارهای سراسر ایران می‌توانند بدون پرداخت هزینه، در بازار آنلاین نخل حجره ایجاد کنند و محصولات کسب و کار […]

جواب دهی به سوالات پرتکرار از نخل:

در این مقاله با هم سوالات پرتکرار نخل را بررسی می‌کنیم و به آنها پاسخ می‌دهیم.

چه کسی می‌تواند در نخل حجره‌دار شود؟

                صاحبان همه‌ی کسب و کارهای سراسر ایران می‌توانند بدون پرداخت هزینه، در بازار آنلاین نخل حجره ایجاد کنند و محصولات کسب و کار خود را برای فروش اینترنتی رشد دهند.

 

– کارمزد نخل چند درصد است؟

                کارمزد نخل از هر تراکنش بین 0 تا 7 درصد متغیر است. این کارمزد بر اساس نوع کالا، حجره و کمپین‌های فروش تغییر خواهد کرد.

 

– تسویه حساب نخل با حجره‌داران چگونه است؟

‌پس از خرید از نخل و واریز پول توسط مشتری، سامانه شاپرک بعد از ۲۴ ساعت پول واریزی خریدار را به حساب نخل واریز می‌کند و مراحل پشتیبانی نخل شامل موارد ذیل است:

۱. پیگیری ارسال کالا توسط فروشنده

۲. پیگیری تحویل کالا و میزان رضایت خریدار

۳. واریز مبلغ دریافتی با کسر کارمزد نخل به حساب فروشنده

نکته: در صورتی که حجره‌دار قرارداد تعهد ارسال را به امضا برساند، دریافت وجوه واریزی مشتری کمتر از ۷۲ ساعت به طول خواهد انجامید.

نکته: اگر دسترسی به خریدار مقدور نباشد، طبق قانون تجارت الکترونیک، وجه واریزی بعد از گذشت ۷ روز به حساب فروشنده واریز خواهد شد.

 

– ارسال سفارش به چه طریقی انجام می‌شود؟

این مورد نیز از سوالات پرتکرار شما عزیزان می‌باشد. پس از اتمام فرآیند خرید مشتری، حجره‌دار سفارش را بسته‌بندی و از طریق پست یا سایر روش‌ها ارسال می‌کند. تمامی مراحل ارسال توسط پنل مدیریت حجره‌دار اطلاع‌رسانی می‌گردد که توسط مشتری قابل مشاهده است. ضمناً هزینه ارسال نیز در هنگام تسویه حساب به حجره‌دار واریز می‌گردد.

 

– تفاوت فروشگاه با حجره در نخل چیست؟

فروشگاه‌ها در نخل در واقع حجره‌های پیشرفته هستند. صاحب یک کسب و کار در نخل می‌تواند برای استفاده از امکانات بیشتر در سایت، تحلیل‌های آماری فروش و بازدید، تبلیغات مشترک با نخل و تسویه حساب در کمتر از 48 ساعت، می‌تواند در قالب یک تفاهم‌نامه حجره‌ی خود را ارتقاء داده و به جای آن یک فروشگاه اینترنتی داشته باشد.

 

– دوره‌های رشد حجره‌داران چگونه برگزار می‌گردد؟

یکی دیگر از سوالات پرتکرار مربوط به این مورد است. دوره‌های آموزشی نخل با مشارکت کسب و کارها برای توان افزایی کسب و کارهای کوچک برگزار می‌شود. این دوره‌ها به صورت تخصصی و برای افزایش فروش اینترنتی طراحی شده‌اند.

برچسب‌ها:
بازار اجتماعی نخل
بازار نخل
فروش اینترنتی
فروشگاه اینترنتی
کسب و کار کوچک
نخل
شما چه دیدگاهی دارید؟ آن‌را برای ما بنویسید
توجه: نشانی پست الکترونیک شما برای دیگران نمایش داده نمی شود. / بخش‌های مورد نیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.