ششمین صبحانه کسب و کاری مدرسه نخلستان

توسط امید ترک زاده ماهانی
5 ماه پیش
+
در این مطلب می‌خوانید:

ششمین صبحانه کسب و کاری مدرسه نخلستان در تاریخ سیزدهم اردیبهشت ماه سال 1403 برگزار شد . این صبحانه با حضور جناب آقای ساجدی فر مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان کرمان برگزار شد ، طی این صبحانه جناب آقای حجت الله چناریان به عنوان مجری این برنامه مدیریت این مراسم را به بهترین […]

ششمین صبحانه کسب و کاری مدرسه نخلستان در تاریخ سیزدهم اردیبهشت ماه سال 1403 برگزار شد .

این صبحانه با حضور جناب آقای ساجدی فر مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان کرمان برگزار شد ، طی این صبحانه جناب آقای حجت الله چناریان به عنوان مجری این برنامه مدیریت این مراسم را به بهترین نحو انجام دادند .

روند این صبحانه به این صورت بود که ابتدا جناب آقای سیف الحسینی مدیر عامل شرکت بردهای هوشمند ایرانیان به عنوان اسپانسر این صبحانه سخنرانی کردند .

شركت الكترونيكي بردهاي هوشمند در سال ۱۳۸۶ در زمينه کنترل و مانيتورينگ صنعتی فعالیت خود را آغاز نموده است.

با توجه به تخصص نيروهاي شركت در زمينه ي الكترونيك و نرم افزار، فعاليت هاي اين شركت در زمينه‌ي طراحي و توليد سيستم‌هاي كنترلي و مانيتورينگ و نرم افزارهاي كاربردي بر پايه‌ي تحقيقات و ايده‌هاي نو متمركز شده است؛ به طوري كه تاكنون تعدادي از اين سيستم‌ها را به طور كامل ( از مرحله طراحي و پياده سازي تا مرحله برنامه‌هاي كاربردي) در تعدادي از واحدها و مراكز صنعتي با موفقيت به انجام رسانده است.

متخصصین این شرکت توانسته‌اند با تلاش فراوان و اتکا به خداوند متعال گام‌های موثری در جهت رفع نیازهای صنايع کشور و بومی سازی تولیدات بردارند

بعد از آن جناب دکتر ساجدی فر در ارتباط با نحوه‌ی روند کسب و کاری و در حوزه های فناوری اطلاعات و ارتباطات و شرکت های ict صحبت می کردند و نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات را در رشد این کسب و کار ها بیان کردند .

در ادامه بعد از صحبت های جناب آقای ساجدی فر ، کسب کار های حوزه های ict و کسب و کارانی که ذیل فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به کار بودند؛ تک به تک مشکلات کسب و کاری خود را که زیر نظر این سازمان قابل به حل بود بیان کردند و جناب ساجدی فرپاسخگو این سوالات بودند .

چند نفر از میهمانانی که نظرات و مشکلات کسب و کاری خود را بیان کردند .

نماینده شرکت بوتیا نور کرمان
مدیر محترم سازمان نظام صنفی رایانه ای کرمان

و در پایان نظرات جناب آقای ساجدی فر را در ارتباطات با صبحانه کسب و کاری پرسیده شد و در کانال های نخلستان و نخل و همینطور صفحه اینستاگرام نخل و نخلستان با ایدی @nakhlestan_school@ nakhll_com بارگزاری شد و شما می توانید از طریق اینستاگرام این مصاحبه را گوش کنید .

در ادامه تعدادی از شرکت کنندگانی که در این صبحانه ما را همراهی کردند مشاهده می کنید :

جناب اقای سردار چناریان و جناب دکتر هاشمی معاونت پارک علم و فناوری استان کرمان
نماینده شرکت زرآوند کرمان
جاب اقای صابر دوست محمدی
برچسب‌ها:
شما چه دیدگاهی دارید؟ آن‌را برای ما بنویسید
توجه: نشانی پست الکترونیک شما برای دیگران نمایش داده نمی شود. / بخش‌های مورد نیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.