نخل، بازاری اجتماعی و آنلاین

توسط حسین تفرشی
2 سال پیش
+
در این مطلب می‌خوانید:

نخل سرزمینی است برای یادآوری سنت­‌های اصیل ایرانی­‌مان. برای شکوفایی استعدادها و بهتردیده­‌شدن‌تان، کالاها و خدمات خود را در سرزمین نخل به اشتراک بگذارید. اینجا راهی برای پیشبرد هدف­‌های‌تان وجود دارد. در سرزمین نخل دریچه‌­ای را باز کردیم تا شما را در راه دستیابی به خواسته‌ها و آرزوهای‌­تان همراهی کنیم. پس با خانوادۀ بزرگ نخل […]

نخل سرزمینی است برای یادآوری سنت­‌های اصیل ایرانی­‌مان. برای شکوفایی استعدادها و بهتردیده­‌شدن‌تان، کالاها و خدمات خود را در سرزمین نخل به اشتراک بگذارید. اینجا راهی برای پیشبرد هدف­‌های‌تان وجود دارد. در سرزمین نخل دریچه‌­ای را باز کردیم تا شما را در راه دستیابی به خواسته‌ها و آرزوهای‌­تان همراهی کنیم. پس با خانوادۀ بزرگ نخل همراه شوید.

  • با ضریب نفوذ بالای اینترنت، روش‌های بازاریابی، فروش و حتی خرید به کلی تغییر پیدا کرده است و با محتواهای مناسب، بهتر می‌توان صاحبان کسب­‌وکارهای اصیل را دید و با آنها ارتباط برقرار کرد. بنابراین امروزه تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالا‌ها وحتی کسب‌­ وکارهای خدماتی، به این باور رسیده‌­اند که با آنلاین‌­بودن ­به­‌آسانی می‌­توان دغدغۀ خود را بیان کرد و با نفوذ بالای اینترنت، بهتر می‌­توان کالاها و خدمات خود را به نمایش گذاشت و فروش بهتر و آسان­‌تری را تجربه کرد.
  • امروز صاحبان کسب­‌وکار دوست دارند محصول خود را بدون واسطه و با ارزش افزوده به‌­دست مشتری خود برسانند! و با مشتریان خود «کانون مشتریان وفادار» خود را تأسیس و با نظریات آنها به بازار بزرگتری دست یابند و بتوانند با بهترین شرایط رشد کنند تا خود زمینه­‌ای برای کارآفرینی و امیدبخشی جامعۀ خویش باشند. با بازار آنلاین نخل می‌­توان در این مسیر قدم گذاشت و به این هدف مبارک دست یافت.
  • رویکرد اصلی بازار آنلاین نخل، زمینه‌سازی جهت حضور این کسب‌وکارهای خرد، به­‌خصوص کسب‌وکارهای اصیل و پرمعنا در سرتاسر ایران است که علاوه بر آنکه مجموعاً سهم بالایی از تجارت مردمی را به خود اختصاص داده‌اند؛ انگیزۀ بیشتری نیز جهت ارتقاء و توسعۀ کسب‌وکار خود خواهند داشت و همچنین می‌توانند از میراث‌ و هویت بومی خود جهت ایجاد جذابیت و افزایش آگاهی مخاطب و در نتیجه جذب مخاطب‌های علاقه‌مند و وفادار بهره­‌مند شوند.

خرید از ما

نخل

 

  • به قولِ قدیمی­‌ها، وقت طلا است، شاید امروز بهتر بتوان این مطلب را درک کرد، چون بهای اوقات فراغت ما با وجود مشغله­‌های روزانه، ارزشمندتر شده است و در خانواده‌­ها جهت گفتگو و ارتباط وقت کمتری می‌­گذاریم. دوستی‌های ما کمتر شده و دیگر مجالی برای کمک کردن به یکدیگر نداریم. بنابراین به­‌جای صرف زمان­‌های نسبتا طولانی نه چندان با اهمیت! برای خرید در پاساژها و مراکز خرید بهتر است با خانواده و یا بادوستان خود «زندگی کنیم»! و هوشمندانه‌­تر، امروزی و خیلی آسان از بازار آنلاین نخل محصولات اصیل و مورد نیاز خود را تهیه کنیم! و همچنین با استفاده از بازار نخل غیر از لذت خرید، می­‌توان دوستان جدیدتری پیدا کرد و با آنها نیز به گفت­‌وگو نشست! و یا در کنار داستان آنها زندگی کرد و به تبادل تجربیات و موفقیت­‌های یگدیگر پرداخت.
  • در این بازار، اعضاء‌ در تمامی زنجیره‌ّ‌های بازار (نهاده‌ها، خدمات، سرمایه‌، کالا، مهارت و …) به‌­صورت مستقیم حضور پیدا می‌کنند و به معرفی خود محصولات و خدمات‌شان پرداخته! و با ابزارهای متنوع به توسعه کسب‌وکار خود خواهند پرداخت! و از سایر اعضا و حتی مشتریان خود برای توسعۀ فعالیت‌هایشان(در تأمین سرمایه، توسعه محتوا، بازاریابی و …) کمک خواهند گرفت.

ما امکان را فراهم می کنیم تا :

  1. افراد برای محصولات و خدمات خود بازاری وسیع ­یابند که در آن تصمیم، از آگاهی و احترام نشئت می‌گیرد.
  2. مجالی برای مشارکت در کسب‌­وکاره
  3. دسترسی به طیف وسیعی از کالاهای متنوع و با هویت آسان­‌تر شود که علاوه بر رفع نیازهای مصرفی خریداران! زمینه آگاهی، هوشیاری و تجربه‌های عمیق‌تر و غنی‌تر را نیز مهیّا گردد.
  4. بارگذاری برنامه­‌ها برای توسعه‌­دهندگان ماژول‌ها و ابزارهای تحت شبکه، امکان‌­پذیرتر شود! و مخاطبین متنوع نیز امکان دسترسی به ابزارهای مختلف برای بهره‌وری، سهولت و ارتقاء‌ِ سطح خدمات را پیدا کنند.
برچسب‌ها:
شما چه دیدگاهی دارید؟ آن‌را برای ما بنویسید
توجه: نشانی پست الکترونیک شما برای دیگران نمایش داده نمی شود. / بخش‌های مورد نیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.